Přihlásit se pomocí Facebooku
Rozměry:A 18 B 8,5 C 14,3 d 1,5 H 11,8, v průměru otvoru 8 Počet kusů v...
černá / textura,s klíči,s 1 vložkou zámku dveří
S otvorem na zámek, s těsněním OE: 1J6827565B
vhodné pro světla s mlhovým, i bez mlhového světla, Materiál: Sklo
vhodné pro světla s mlhovým, i bez mlhového světla, Materiál: Sklo
110x45mm, 12/24V, žluté, homologace ECE
Osciloskop 200kHz FNIRSI-138 Pro, sestavený modul vč.baterie
Vrták umožňuje provádět díry do betonu, železobetonu, zdiva a dalších...
:renault 5(1984-1996),renault...
Prohlédnuté produkty
Metabond Old Spezial je zušlechťovač...
Vnější průměr 149mm, vnitřní průměr...
Přihlásit se pomocí Facebooku
90696
Nový produkt
Metabond Old Spezial je zušlechťovač kovových povrchů vnitřních částí spalovacích motorů obsahující modifikátor viskozity. Je rovněž obohacen o keramické nanočástice. Tento výrobek
15 Položka ks
Skladem
Upozornění: poslední kus skladem!
Datum dostupnosti:
Metabond Old Spezial je zušlechťovač kovových povrchů vnitřních částí spalovacích motorů obsahující modifikátor viskozity. Je rovněž obohacen o keramické nanočástice. Tento výrobek výrazně snižuje tření a zároveň omezuje netěsnost. Zvláště se doporučuje do všech druhů opotřebovaných spalovacích motorů s vysokou spotřebou oleje. Přidává se do výrobcem předepsaného oleje.
Old Spezial obsahuje látku s vysokým obsahem viskózy, která zajišťuje těsnící účinek. Tímto se ve značné míře sníží spotřeba oleje a zvýší komprese.
Old spezial dále obsahuje keramické nanočástice, které se pomocí motorového oleje rozptýlí na místa namáhaná třením. Tyto částice ulpí v povrchových nerovnostech kovových ploch (válce, písty, ložiska, ozubená kola, atd.), kde díky působení tlaku vytvoří tenkou vrstvu , která tyto nerovnosti vyhladí. Tato tenká vrstva zůstává v místech namáhaných třením i po odtečení motorového oleje a tím eliminuje negativní vlivy studených startů a výrazně tak napomáhá prodloužení životnosti motoru. Zároveň kromě snížení tření také pomáhá zmírňovat netěsnost a díky tomu také obsah jedovatých látek ve výfukových plynech.
Vzhledem k tomu, že keramické částice použité v přípravku Old Spezial jsou výrazně menší než otvory ve filtrační struktuře i nejjemnějších olejových čističů, nemohou tyto filtry ucpat.VYUŽITÍ ADITIVA PRO VETERÁNY
Je vhodný pouze pro opotřebované spalovací motory s vysokou spotřebou oleje, pro převodovky, diferenciály a hnací mechanismy.
POUŽITÍ
U osobních automobilů se spotřebou 0,4-0,5 l oleje/1000 km použijte půl láhve (125 ml), při spotřebě 0,6-1 l oleje/1000 km použijte obsah celé láhve (250 ml). U nákladních automobilů se spotřebou větší než 1 l oleje/1000 km použijte obsah jedné láhve (250 ml), pokud je spotřeba oleje větší než 2 l/1000 km, použijte 2 láhve (500 ml) přípravku Old Spezial. Old Spezial aplikujte do zahřátého motoru! Před použitím nádobu zahřejte přibližně na teplotu 30 °C a dobře protřepejte. Po nalití přípravku do motoru uveďte motor na 10-15 minut do chodu. Přípravek Old Spezial se doporučuje ve stejném množství používat při každé výměně oleje. Používejte pouze s olejem předepsaným výrobcem automobilu.
SKLADOVÁNÍ
Skladujte v suchu při teplotách -10 až +40 stupňů Celsia. Po otevření spotřebujte do 2 let. Zavřené spotřebovat do 5ti let od koupě.Charakteristické vlastnosti | |
---|---|
Kód barvy ASTM-D 1500-07 | 7,5 ASTM |
Kinematická viskozita při 40 °C, STN EN ISO 3104:1996 | 185,6 mm2/s |
Kinematická viskozita při 100 °C, STN EN ISO 3104:1996 | 22 mm2/s |
Číslo kyselosti (TAN) ASTM D 664-07 | 5,88 mg KOH/g |
Celkové číslo zásaditosti (TBN) ASTM D 4739-08 | 19,87 mg KOH/g |
Korozivní účinek na destičky z mědi (100 °C, 1 hod.) EN ISO 2160:2000 | 1a - stupeň koroze |
Momentálně nejsou žádné recenze zákazníků.